Inbound is een echt callcenterbegrip. Wanneer in de callcenterwereld gepraat wordt over inbound calls, praat men hier simpelweg over inkomende telefoongesprekken. Toch houdt inbound vaak ook verband met administratieve werkzaamheden.??

Wij hebben ervaring in het efficiënt en effectief op een klantvriendelijke manier afhandelen van uw inkomend telefoonverkeer. Van het beantwoorden van algemene informatievragen, opvang voor uw mailing, tot aan het opnemen van bestellingen en boeken van reserveringen. Vervolgens is het uitbesteden van uw follow-up bij R&M Contact Solutions in goede handen.

Uw klantenservice is het visitekaartje van uw organisatie. Iedere medewerk(st)er binnen uw organisatie die uw klanten telefonisch of schriftelijk te woord staat, is de uitstraling van uw bedrijf. Op het moment van klantencontact ligt voor hem/haar de taak om snel en efficiënt, maar vooral klantvriendelijk het klantencontact kwalitatief goed af te handelen.??

Uitbesteden?

Klanten bellen immers vaak op een voor u ongelegen moment. Het juist beantwoorden van een klantvraag die u eigenlijk niet uitkomt, zal bij correct afhandelen uw imago in relatiebeheer versterken.?

Wanneer het u gaat om een goedkope prijs en een zeer snelle afhandeling, adviseren wij u om uzelf door een andere aanbieder te laten informeren. Wij kunnen dat namelijk niet. Wij zijn van mening dat een klantencontact staat of valt bij kwaliteit en hier dient dus veel aandacht aan worden besteed. Vanuit uw bedrijfsgedachte zullen wij de klant te woord staan. Kortom, kwaliteit staat voorop!

Wanneer dient u hier dan gebruik van te maken, horen we u vragen? Het antwoord is simpel. Dit wordt namelijk bepaald door de mate waarin dit wenselijk is voor uw organisatie. Zoals zo vaak, zult u uzelf moeten afvragen waar uw krachten en prioriteiten liggen. In veel gevallen blijkt dan, dat de afhandeling van telefonisch of schriftelijk klantencontact een ondergeschoven kindje is, of dat hier zelfs geen aandacht aan wordt besteed.

Kortom: Goede kwaliteit in telefoonservice is van zeer groot belang, het gaat immers om het feit dat uw klant zich een gewaardeerde klant blijft voelen.


contact