De wereld verandert

Maatschappelijke en economische ontwikkelingen, zoals de krapte op de arbeidsmarkt, de recessie, de vergrijzing en het toenemend belang van ondernemers zijn vandaag de dag belangrijke gespreksonderwerpen. Denk alleen al aan de consequenties van de recessie die het komende jaar zijn intrede zal doen. Dit betekent andere bedrijfsvoering.

R&M Contact Solutions is ervan overtuigd dat bovenstaande ontwikkelingen en vraagstukken om een nieuwe manier van denken vragen over uw bereikbaarheid en uw klantencontact. Steeds meer organisaties erkennen het belang van effectief en efficiŽnt contact met klanten en prospects tot de sleutel van het succes. Ze realiseren zich dat het aantal contactmomenten in het bedrijfsleven met de klant sterk toeneemt. Organisaties geven steeds meer de voorkeur aan direct contact met hun prospects en klanten. Organisaties zien dat klantencontact complexer wordt en via meerdere contactkanalen verloopt en dat het daardoor een uitdaging is om al deze contacten goed vast te leggen.
Met themaís zoals doorschakeling, bereikbaarheid, klantencontact, klanttevredenheid en verlengstuk van uw organisatie, kunnen bedrijven zich aanpassen aan de veranderende wereld en zijn zij in staat een essentiŽle bijdrage aan de organisatiedoelstellingen te leveren.

Wij zorgen ervoor dat onze kwaliteit en service die klanttevredenheid is die eenieder zoekt.

Missie

Door kennis en jarenlange ervaring binnen de contactcenter omgeving wil R&M Contact Solutions die transparante toonaangevende partner zijn, die de oplossingen biedt voor het optimaliseren van uw klantencontact. Wij willen waardevolle klantencontacten onderhouden en acquisitie plegen zonder daarbij het kostenaspect uit het oog te verliezen. R&M Contact Solutions doet veel meer dan telefoonservice alleen. Contacten leggen en onderhouden met klanten en prospects is van wezenlijk belang voor het optimaal renderen van uw organisatie.

R&M Contact Solutions wil een commerciŽle en financiŽle toegevoegde waarde zijn voor u als opdrachtgever. Op dit gebied willen wij met alle gewenste middelen en effecten een verlengstuk zijn van uw organisatie en daarmee de klantenservice en klantgerichtheid van uw organisatie naar een hoger niveau brengen. Wij zijn datgene waar u niet aan toe komt, maar wat u wel wilt zijn.


contact