Middels dit nieuwsblok willen we u regelmatig op de hoogte houden van hetgeen er zoal speelt binnen onze organisatie!

mei 2009

R&M is een nieuwe samenwerking aangegaan...

R&M is een nieuwe samenwerking aangegaan met een andere organisatie om met gedeelde krachten en kennis, een nieuw concept met betrekking tot haar telefoonservice in de markt te deponeren. Hierdoor opent R&M nieuwe kansen en perspectieven om nog professioneler haar diensten aan te bieden. Later meer...

mei 2009

R&M en online enquêteren...

Voor uw bedrijf is het belangrijk om te weten waar uw sterke- maar ook waar uw zwakke punten liggen. Onze opdrachtgever is dé specialist in online enquêteren. Zij bieden u een eenvoudige en efficiënte manier om deze punten boven water krijgen. Geen gecompliceerde- of arbeidsintensieve handelingen, maar pure eenvoud.

Voor het bereiken van betere commerciële resultaten is een goede en gestructureerde samenwerking tussen marketing en verkoop noodzakelijk. Marketing en verkoop delen immers dezelfde eindverantwoordelijkheid voor omzet, winst en marktaandeel en de activiteiten van zowel marketing als verkoop beïnvloeden elkaar sterk. R&M slaat hierin een brug en ondersteunt zijn opdrachtgever in het versterken van zijn marktaandeel door benadering van nieuwe klanten in de rol van verkoper in relatie tot procesbeheerser.

mei 2009

R&M is op de hoogte aangaand medische veiligheid...

Het VMS Veiligheidsprogramma heeft als doel de patiëntveiligheid in de Nederlandse ziekenhuizen te verbeteren. Met tien inhoudelijke thema's en bijbehorende conferenties en ondersteunend materiaal voorzien zij het ziekenhuis van concrete handvatten om direct toe te passen in de praktijk. Daarnaast ondersteunt de programmaorganisatie het ziekenhuis bij het invoeren van een veiligheidsmanagementsysteem (VMS). Heel wat ziekenhuizen nemen inmiddels deel aan het programma. R&M werkt samen met VMS Veiligheidsprogramma door middel van goede communicatie, aan het doel om de veiligheid binnen ziekenhuizen te verbeteren.

april 2009

R&M: uw steun in de economische malaise!

Sinds september vorig jaar zijn we in de ban geraakt van de kredietcrisis, die letterlijk elke dag het nieuws beheerst. Het is waarschijnlijk de meest ingrijpende crisis ooit binnen de financiële sector worldwide. Banken vallen om, worden overgenomen of genationaliseerd en beurzen storten in. De crisis raakt de dagelijkse economie en het bedrijfsleven. Bedrijven kunnen steeds moeilijker geld lenen, daar de banken erg terughoudend zijn en andere normen hanteren. Bedrijven kunnen daardoor minder investeren en zijn genoodzaakt hun bedrijfsstrategie bij te stellen.

R&M kan u één besparing garanderen:

In deze laagconjunctuur zijn hoge personeelskosten nu niet bepaald welkom. R&M biedt u een volwaardige telefoonservice tegen een relatief laag tarief! Wij zijn het verlengstuk van uw organisatie en beantwoorden uw telefoontjes met uw bedrijfsnaam als u even onbereikbaar bent. Wij werken samen met u naar de juiste oplossing in deze cruciale tijden. Vele bedrijven hebben inmiddels ons hun vertrouwen geschonken en zijn tot de conclusie gekomen dat R&M besparend werkt.

april 2009

R&M neemt de vakantie waar...

De vakantie is een leuke tijd voor u om er eens een paar dagen of weken tussen uit te gaan. Maar helaas is de vakantieperiode ook een tijd waarin de business voor velen niet stopt. Hoe bent ú dan bereikbaar en zorgt u ervoor dat u geen (potentiële) klant mist? R&M Contact Solutions heeft nu al met de vakanties voor de deur extra capaciteit en lijnen ingezet om uw telefoontjes te beantwoorden. Een aantal ondernemers gingen u voor. Neem vandaag nog contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.

maart 2009

R&M ondersteunt voor al die mooie momenten...

Sparen met Nutricia voor de leukste artikelen gaat snel en is makkelijk. Met de streepjescodes van de producten van Nutrilon, Olvarit en Bambix kunnen consumenten sparen voor korting op artikelen. R&M Contact Solutions ondersteunt de klantenservice van Nutricia Nederland bij deze spaaractie. Kijk eens op www.nutriciaspaaractie.nl voor de mogelijkheden en actievoorwaarden, de spaaractie loopt tot 31 december 2009.

januari 2009

R&M doet aangifte...

We zitten in een periode van onzekerheden aangaande onze financiële status. De belastingaangifte is een onderdeel, dat voor veel mensen op dit moment een lastige zaak is. Omdat er steeds meer vragen rijzen vanuit de paticuliere sector als "hoe zit het met de kinderopvang, leaseauto, huis kopen, huis verkopen, lijfrentes" etc. willen mensen hun aangifte laten doen door een professional. Onze opdrachtgever heeft R&M gevraagd ondersteuning te verlenen bij het maken, agenderen en bevestigen van afspraken. Mensen melden zich aan en worden door ons gebeld voor een afspraak, maar ook bellen personen ons zelf op om een afspraak te maken. Onze agents verstrekken informatie en beantwoorden vragen en koppelen, indien nodig, terug naar de opdrachtgever en verlenen secretariële ondersteuning als dat nodig mocht zijn. We mogen wel stellen: een goed geöliede machine met een zeer tevreden opdrachtgever, die anders "veel tijd" tekort was gekomen en dus klanten had misgelopen!




contact