Het is onze kracht om onze producten en diensten gecombineerd in te zetten. Als het gaat om de inzet van verschillende kanalen, met als doel uw klantencontact op een effectieve en kostenefficiŽnte manier af te wikkelen, zijn wij in staat op een resultaatgerichte wijze, een essentiŽle bijdrage aan uw bedrijfsdoelstellingen te leveren.

Denk daarbij aan onze telefoonservice in combinatie met het verzenden van een SMS bericht met een terugbelverzoek, eventueel met spoed of een SMS bericht puur ter info.

Verder kunnen wij ook uw agenda beheren. Onze telefonistes plannen online afspraken in uw agenda. Wij spelen adequaat in op het verzoek van de klant, die zich telefonisch of per e-mail bij ons meldt. Dit kan ook volledig geautomatiseerd. Via de website kunt u online een afspraak laten inplannen en u bepaalt zelf op welke datum u tijd heeft. Na reservering ontvangt de klant binnen enkele seconden een bevestiging per mail met de reserveringsdetails. De afspraken worden automatisch in uw agenda bijgewerkt.

Een praktijkvoorbeeld is dat R&M Contact Solutions het volledige beheer doet van een keuringsarts. Van het aannemen van de telefoon, het registreren van gegevens, vervolgens het inplannen in de agenda tot het bevestigen van de afspraak. Zo ook voor een belastingadviesbureau. Hiervoor wordt online ingespeeld op het verzoek van de klant en wordt direct contact gezocht met als doel de afspraak te genereren en te bevestigen.

En denk eens aan reserveringen. Voor een aantal horecagelegenheden plant R&M Contact Solutions op dit moment de (tafel)reserveringen. Dit samen met onze telefoondienst, zodat u uw handen vrijhoudt voor andere activiteiten.

Of ons evenementenpakket. Wij bieden u de helpende hand en geven informatie bij reserveringen. Verschaffen informatie over zowel een financieel als een geplande (technische) order bij een evenement. Zelfs verkoop behoort tot de mogelijkheden.


contact